Gå til innhold

har brystene deres begynt å lekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når beggynte d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De lekker litt av og til ja ( bare noen dråper) begynte vel rundt uke 19 en gang tror jeg

Skrevet

jepp, gjør nok d... d rannt faktisk av den ene her i forrigårs, da jeg måtte snyte meg og la hånden over brystet med det samme. Ble temmelig overasket, men det er nok normalt, trøster jeg meg med. Jeg har i flere uker merket av t-skjorten min er fuktig akkurat over der brystvortene har vært på den, og at de er fuktige i seg selv.

Jeg er 20+4.

Skrevet

oki.. jeg er 18+1 nå.. så venter på at d skal komme:) hehe:)

Skrevet

puppene mine lekker i masse vis, det flommer over... har mer flekker på lakenet enn en 14 år gammel gutt :P

Skrevet

er forresten i uke 21, men har holdt på slik i mange uker

Skrevet

Jeg lekker litt av og til, begynte for rundt en uke siden. Nå er jeg i uke 19. Kunne gjerne ventet litt mer på seg. ;)

Skrevet

Jeg lekker ingenting, må bare si d siden noen tror de er unormale siden de kanskje ikke merker noe til det. Jeg er i uke 24, og er ikke lettmelka=)

Skrevet

Ja det gjorde dem ganske så tidlig også.. uke 16 eller noe. dette er barn nr 2.. kanskje det har noe med det å gjøre! Hehe

Skrevet

jeg er 20+5 og her er det ikke en dråpe...

Har hørt mange som har hatt tørre pupper helt til etter fødselen, så jeg har ikke gått å venta på det heller :-)

Skrevet

Ja her lekker det. Merker det godt når jeg labber rundt i t-skjorte uten bh.. Plutselig er det våte flekker. Starta for noen uker siden da jeg var ca 20 uker.

Skrevet

Må bare spørre: er det helt normalt at brystene lekker under graviditeten??

Da jeg gikke med førstemann fikk jeg ikke melk i brystene før han var født og forventer ikke noe annet denne gangen heller.

Har lest at man kan stimulere til melkeproduksjon under graviditet ved å klemme på brystene når man går gravid, men at dette bare er tull å gjøre da alt kommer igang når det skal etter fødsel. Det eneste man gjør da er jo bare å skape større irritasjonsmoment og plager mens man går gravid.

Skjønner jo at endel av dere får dette uten at dere stimulerer til produksjon, men ser ikke vitsen i å stimulere til produksjon allerede nå om det ikke skjer av seg selv....

Mener ikke å støte noen her, men er bare litt nysgjerrig.

Skrevet

Jeg fikk ikke noe melk før etter babyen var født.

Vet ikke hva som er vanlig, men det meste er vel innenfor normalen :o)

Skrevet

Jeg er 19+4 og jeg begynte å lekke litt for første gang i går faktisk :)

ganske spesielt, jeg ble litt sjokkert.

Sambo flirte av meg :) og sa at ja, nå begynner de vel å gjøre seg klar for melkespreng :P

Skrevet

Er i uke 25 og merker ikke antydning til melk. Synes d er så rart at d ikke vises en gang på brystvortene hvor melken skal komme ut fra, ikke noen "hull"...

Skrevet

Tror det er ganske individuellt.. Men siden dette er min første har jeg ingen erfaring å gå utifra.

Jeg har i alle fall ikke stimulert til noen produksjon av melk. Forventet vel egentlig at det ikke skulle komme før på slutten...ev etter fødselen. Hører jo om mange som ikke får det igang før det har gått noen dager, etter fødsel...

Skrevet

uke 19 ca..både denne og sist gang begynnte de å lekke på den tiden..

Skrevet

Jeg kunne klemme ut litt i uke 19, og nå har får jeg flekker og "skorper" på brystvortene og lakenet:)

Skrevet

Nei, her pleier det ikke å komme noe før etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...