Gå til innhold

Hvordan vet man at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kynnerne ikke lengre er kynnere men rier.

Har hatt kraftige kynnere i hele dag + mensen murring i natt. Nå kommer de med ca. 5 min mellomrom, men er ikke uutholdelig vonde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på synes jeg.siden du har hatt det sånn i hele dag, ville jeg ringt føden. Der får du snakke med en JM og de vet hva de skal spørre deg om for å avgjøre hva det eventuelt kan være. Ring du!

Skrevet

Hvis de er regelmessige med 5min mellom, og ikke gir seg når du går, så er det nok rier. Men synes du skal ringe føden jeg, og forklare hvordan du har det. Da kan du kommer innom for en sjekk vettu;) Lykke til!

Skrevet

De skal bli ORDENTLIG vonde, og dermed 5min imellom eller 15 min imellom for flergangsfødende..iflg jm.

Skrevet

Det er mulig å ha rier som ikke er kjempevonde. MIn første fødsel hadde jeg "bare" det jeg trodde vare mageknip, Gikk ofte på do da jeg trodde det var diare som skulle skje. Riene var heller ikke regelmessige. Ringte til slutt sykehuset i og med at jeg var 15 dager over tiden. De ba meg komme inn og da hadde jeg full åpning. Andre fødsel hadde jeg litt vondere rier men fortsatt ikke slik at jeg trodde jeg skulle dø, slik jeg ser enekelte beskrvier det som. Jeg vet jeg har vært veldig heldig, men det er viktig å huske at rier kan oppleves veldig ulikt også:-)))

Skrevet

Mine rier begynte med 5 min mellom, og så etter kvarter var det 2 min mellom, og det gjorde ikke spes vondt da. Ikke før vi kom på sykehuset egentlig.(hadde da 5cm åpning etter 1time med rier). Ring du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...