Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Snakket med farmor til lille rosa, hun har strikket nydelig kåpe og hatt til vesla, som hun skal ha på 17.mai, og besteforeldrene på begge sider kommer og feirer sammen med oss:-) Gjett om det er en spent og stolt farmor som gleder seg til lille prinsessen skal ikles Carl Larsson kjole, linfarget sådan, med blekrosa bluse inni, blekrosa skinnsandaler, kremfarget fotsid kåpe med matchende hatt og verdens største blå øyne:-) Igrunn så kjenner jeg at jeg gleder meg veldig jeg også;-)
Superlis Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Høres utrolig skjønn ut:)) Skjønner godt at besteforeldre gjerne vil feire dagen med dere..Er en flott dag 17.mai!! Hipp hipp hurra!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 hun kommer til å være verdens skjønneste prinsesse ;o) så kos det blir å feire dagen med to sett besteforeldre da.
Reveenka Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Det antrekket hørtes bare helt nydelig ut! Legg ut oppskriften da! Har dessverre ingen bestemødre til ungene, men en kjempesnill tante som er en racer på strikking! Her blir det hjemmelagde bunader på hvertfall tre av revungene - to av dem har mammaen min laget, og en har jeg prøvd meg på(fantasibunader altså). Men det er nok på tide å sjekke antrekkene nå - vet at jeg har hvite strømpebukser, men det er en revunge som mangler antrekk.... fremdeles noen dager igjen, heldigvis!
Dailis Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Så nydelig da. Kåpen er bare skjønn, men for en jobb å strikke:S Og kjolen høres nydelig ut. Moro med 17. mai ja! Her er det unger som gleder seg enormt, blir dress og bunad her=D
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Å helledussen så nusselig hun blir, lille rosa!! Hva med et bilde etter den store dagen? Hint hint... Her blir det bunader på jentene. Sånn så den minste av oss ut i fjor http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/456899/offset/1 Jeg gleder meg også til 17. mai
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2007 Så fiiiiin da!!!! Det er bare sånn, det er gøy å pynte disse små prinsessene ja! Ja, bilde må vi få til! Det går litt i rykk og napp med disse bildene altså...........kjempeflink i perioder, og så glemmer vi det for en stund. Men til 17.mai skal vi ha både tape og kamera klart:-)
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Kjære Klatten!!! *smisk* Hvor har du fått tak i ensfarget Carl Larson kjole til vesla di!!! *smisk* Jeg finner bare rutete!!! Og det vil jeg ikke ha!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2007 Hihihi.......jeg falt pladask for smiskingen din:-) You`ve got mail!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå