Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Flere som har hatt det? Var på 3 mnd kontroll med poden i dag og han fikk vaksine. Nå har han endelig sovnet etter 3 timer konstant skriking. Er helt utslitt og fortvilet. ingenting hjalp, synes så synd på han. Han har ikke feber men helt klart veldig utilpass.
så var vi 4 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Gi ha en paracet hvis han gråter mye. Martin sov og gråt etter 3 mndvaksinen.
mammaen til gulljentene Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Hei! Stakkar lille Brage. Mammaen til Martine her. Martine fikk også vaksine i dag, men det gikk heldigvis greit. Godt at han sover nå, ikke godt å høre på at gullene er utilpasse
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 min kar var også kjempeutilpass etter 3mnd vaksinen. Skrek så og si hele kvelden. Hadde ikke feber, men var sår og øm på lårene. Har nettopp tatt samme vaksinen nå ved 5 mnd, men heldigvis ikke samme resultat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå