Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har hatt det?

Var på 3 mnd kontroll med poden i dag og han fikk vaksine. Nå har han endelig sovnet etter 3 timer konstant skriking. Er helt utslitt og fortvilet.

ingenting hjalp, synes så synd på han.

Han har ikke feber men helt klart veldig utilpass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi ha en paracet hvis han gråter mye. Martin sov og gråt etter 3 mndvaksinen.

Skrevet

Hei! Stakkar lille Brage. Mammaen til Martine her. Martine fikk også vaksine i dag, men det gikk heldigvis greit. Godt at han sover nå, ikke godt å høre på at gullene er utilpasse

 

Skrevet

min kar var også kjempeutilpass etter 3mnd vaksinen. Skrek så og si hele kvelden. Hadde ikke feber, men var sår og øm på lårene. Har nettopp tatt samme vaksinen nå ved 5 mnd, men heldigvis ikke samme resultat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...