Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 er 20 uker på vei og idag da jeg var på jobb fikk jeg skikkelig vondt i magen.det var som sting og det stakk som en kniv føltes det som som.noen som har hatt noe lignende??må jeg få tak i legen min.?det er liv i magen ihvertfall, så lille nurket lever no enda:)..forrige svangerskap kjente jeg aldri noe slikt..
Du og jeg og vi fire Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Hei Hvor stakk det? Var det nede i magen, enten på høyre eller venstre side? Kan du huske om du var i aktivitet når du kjente det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå