VinterSol+2 Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 da er spørsmålet.. krampelesing nå de siste par timene på kvelden, eller bare slappe av med gilmore girls og ugly bette/BIM? Tullete meg,, det er sørenmeg eksamen i morra, og jeg tenker mer på at mannen min kommer hjem imorra, og skal være hjemme i hele ti deilige dager!! hehe forelska og småsprø jeg? neeeida..
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Erfaring fra egene eksamen og det jeg lærte under utdanningen min som lærer om læring sier at du ikke skal pugge siste kvelden - du blir bare nervøs og finner ut hva du ikke kan. Det forutsetter selvfølgelig at du har jobbet regelmessig og langsiktig før. Lykke til i morgen!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Hehe.. Lykke til i morgen.. Av erfaring vet jeg at det er dumt å sprenglese dagen før, for da får man ikke med seg en dritt.... Kos deg du
VinterSol+2 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 ja, føler i grunnen at hodet mitt er fullt nå.. uansett ville jeg ikke lest på noe jeg ikke kan fra før av.. bare ryddet opp i rekkefølger, feks.. hehe men jeg pleier ikke lese kvelden før.. er bare så rart, for i år har lesingen vært så lite effektiv.. jeg får ikke bestemt meg om det er fordi pensum er lett, eller at jeg har misforstått i denne gravidtåka mi... men takk for råd.. skal prøve å få tak i mamma på telefonen, tror jeg.. hehe. og så får jeg titte over oversiktskartet mitt i morgen. kanskje.
Nanna1976 Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Kjempe masse lykke til i morgen:) Er sikker på at det kommer til å gå bra. Gjør ofte det når man er rolig og ikke stresser seg opp.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Masse lykke til i morgen!!!! Det går nok helt sikkert strålende skal du se:)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 masse lykke til Husker det ikke er så lenge siden du tenkte at det bare var 12-13 uker til å holde ut med studie til eksamen, og nå er det alt her !! Lykke til og kos deg etterpå når det er ferdig
(Muskat) Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Lykke til, og kos deg med mannen din etterpå:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå