Gå til innhold

I morra er det eksamen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er spørsmålet..

krampelesing nå de siste par timene på kvelden, eller bare slappe av med gilmore girls og ugly bette/BIM?

Tullete meg,, det er sørenmeg eksamen i morra, og jeg tenker mer på at mannen min kommer hjem imorra, og skal være hjemme i hele ti deilige dager!!

hehe

forelska og småsprø jeg? neeeida..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring fra egene eksamen og det jeg lærte under utdanningen min som lærer om læring sier at du ikke skal pugge siste kvelden - du blir bare nervøs og finner ut hva du ikke kan.

Det forutsetter selvfølgelig at du har jobbet regelmessig og langsiktig før.

Lykke til i morgen!

Skrevet

Hehe.. Lykke til i morgen..

Av erfaring vet jeg at det er dumt å sprenglese dagen før, for da får man ikke med seg en dritt....

Kos deg du :D

Skrevet

ja, føler i grunnen at hodet mitt er fullt nå..

uansett ville jeg ikke lest på noe jeg ikke kan fra før av.. bare ryddet opp i rekkefølger, feks.. hehe

men jeg pleier ikke lese kvelden før.. er bare så rart, for i år har lesingen vært så lite effektiv.. jeg får ikke bestemt meg om det er fordi pensum er lett, eller at jeg har misforstått i denne gravidtåka mi...

men takk for råd.. skal prøve å få tak i mamma på telefonen, tror jeg.. hehe. og så får jeg titte over oversiktskartet mitt i morgen. kanskje.

Skrevet

Kjempe masse lykke til i morgen:) Er sikker på at det kommer til å gå bra. Gjør ofte det når man er rolig og ikke stresser seg opp.

Skrevet

Masse lykke til i morgen!!!! Det går nok helt sikkert strålende skal du se:)

Skrevet

masse lykke til :)

Husker det ikke er så lenge siden du tenkte at det bare var 12-13 uker til å holde ut med studie til eksamen, og nå er det alt her !!

Lykke til og kos deg etterpå når det er ferdig :)

Skrevet

Lykke til, og kos deg med mannen din etterpå:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...