Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Nei! Det er ikke en stripper! Hehhehe Han er hardbarka VIKINGFAN (av alle ting) så jeg har bestilt en viking joggedress til baby fra supportershopen til viking Hehehe.. Tipper han blir sjokkert når han ser den Men han fortjener det da.. Holdt ut med ei hormonbombe i 8 mnder !
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Heheh =) Tipper han blir stolt Skal gjemme den i den berømte bagen når jeg pakker den, og ta den frem etter knøttet er født ;D
Tamline Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Så moro:) Hvor bestilte du det? Har en ihuga Tottenham-fans jeg!
Tamline Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Ehm...nå så jeg akkurat at du skrev hvor du kjøpte det...*flau* men ingen som vet om et sted med tottenham-effekter da? Eller RBK?
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 RBK har egen supporterside der de selger smokker og drakt veit jeg.. Tror det samme med Tottenham.. Norske siden til Arsenal hadde både smokker og tåteflaske som det står Gunners på
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Hehe kjempe gøy.Fikk narresmokke og sko med brannmotivet på fra min vennine og karen i bergen.Og jeg og samborn er jo trøndere og da er jo rosenborg best..litt gøy.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #11 Skrevet 2. mai 2007 Hehehe.. Nei dumle, jeg bor på Hadeland i Oppland.. Hehehe.. Men gubben er hardbarka Viking og arsenal fan av en eller annen grunn
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 hehe,såpass ja.. Her heies det på Fredrikstad,og vi bor i Rogaland. Mannen min er fra Fredrikstad da,så det er jo ikke så rart da.. HEIA FFK!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Litt krig her innimellom.. Heheh.. Pappa er RBK fan for harde livet, og ELSKER å diskutere med svigersønnen sin om fotball! Så jeg er nesten sikker på at det kommer en RBK smokk.. Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå