*heldigmamma* Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Hva annet kan man ha på brødskiven enn leverpostei til 9 måneder gammle (+/-) babyer?
Juliemamman Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Prim? Syltetøy? Hapå? Sikkert mer også, men kommer ikke på mer akkurat nå .
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 kaviar, makrell i tomat, kremoster av ulike slag. Du kan vel i grunn gi alt som kan smøres el henger på skiva. Selv har jeg alltid variert til vesla så ho ikke skal gå lei. Hos bestefar har ho til og med fått gammelost på skiva og det var kjempegodt (ikke for mye da, ganske sterkt). Du får bare prøve, jo mer de smaker jo mer liker de!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Banan, frutti, prim, skinkeost (i hvert fall fra 10 mnd.), makrell i tomat (hvis ikke allergi), skinke, servelat......og det var det jeg kom på : )
*heldigmamma* Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2007 Av en eller annen grunn trodde jeg det var veldig lite de kunne ha på den brødskiva, så takk for svar alle sammen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå