Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Sitter her og leser i siste Foreldre & Barn at kvinner som spiser mye is er mer fruktbare enn andre kvinner. Iflg en amerikansk undersøkelse så har de kvinner som spiser 2 el flere is i uken hele 38 prosent lavere risiko for å slite med å bli gravide! Dette pga at en fettoppløselig substans i isen bedrer eggløsningen. Mens kvinner som spiser to eller flere porsjoner med magre meieriprodukter ukentlig, har 85 prosent større risiko for ufruktbarhet sammenlignet med kvinner som bare spiser en slik i uka........ Jeg har aldri vært spesielt glad i is, men har spist mye meieriprodukter i alle år........har fått tre barn uten for mye slit.........hmmm..........hvor passer jeg inn da mon tro? Sikkert noen skjulte fruktbarhetsfremkallende stoffer i god sjokolade;-)
Superlis Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Slenger meg på denne,spiser ikke is,men gi meg en sjokolade!!!
Velve Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Hmmmm,- kan dette være et oversettelsesproblem som er ute å går? Is- penis? Blir kanskje ikke gravid av å spise den...men...hrmpf...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Funker det å la være å spise is som prevensjon da kanskje...
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 HA HA HA, trollet!!! Jeg ville ikke ha satt alle pengene på den ene hesten, for å si den sånn...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2007 Du skal se hun snart blir gravid igjen, om hun tror hun kan spise is i hytt og pine;-)) Advarsel til Trollet, lese hele teksten nøye - ikke bare bruddstykker - for det blir det nemlig barn av!!!!
Gummelillan Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Har akkurat spist ei bøtte is helt alene jeg da.... Hm, kanskje like greit at gummismannen er i herrelag i kveld ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå