Gå til innhold

Er visst ikke så stor baby alikevell:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo til JM på torsdag, og hun ble jo litt bekymra for det plutselig store SF-målet jeg hadde fått. Hadde vokst 6 cm på 2 uker, og var plutselig oppe i 39cm. Hun målte flere ganger, men fikk det ikke mindre. Hun sa jo det kunne være feil mål, at beibien lå sånn at målet ble høyt, eller at det evt. er en stor baby eller mye fostervann.

Men jeg var hos legen på kontroll idag, og på UL, men han målte sf-mål på 36cm. Og de målene han fikk ut fra UL, så mente han at jenta nå er 3100gr, og at hun rundt fødsel kanskje blir ca.3800.

Skal også på UL neste uke, men det på sykehuset fordi JM bestillte time der da hun forrige uke målte så høyt, og for at de der har litt bedre utstyr og bedre peiling. Så gleder meg til da, for å se hva de sier. Men det er jo typisk da at UL-apperatet klikket da jeg skulle ha ut bildene. Så fikk ikke bilder idag da. Men,men. Alt var hvertfall bra, og det blir nok ingen 5kilos unge da *phu* ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Don`t worry

B happy

Perfekte mål til en perfekt liten prinsesse:) Håpe det bli bilda på neste UL!!! :)

Skrevet

hihi, va d DU som hadd svart ja!!:P *trivele* ;)

Men tænk om prinsæssa e ein prins da??? Ohoi, da bli d ein litn homo! *hihi* ;)

Skrevet

Ja, hvis barnerommet e et rosa univers tru æ nok prinsen bli små-homo ja... hehe

Skrevet

da er vi TO. jeg oxo har hatt høyt sf mål hele veien. Men var på ul i dag, og den lille prinsen vår var litt under 3kg i dag... deilig å høre.

Skrevet

Så bra da, at vi ikke skal presse ut 5kilos-unger;) Jeg er ganske lita selv, og tror nok ikke at jeg skulle ha fødd på 'normalt vis' i tilfelle.

Men jeg tror nok enda mer på at det er mens-terminen min som er riktig da, og ikke UL. Ettersom jenta mi var ca. 3100gr igår. Den størrelsa stemmer ang. hvor mange uker jeg er påvei ti forhold til 1.termin (18.mai), men om jeg skal gå ut ifra 2.termin (ul)2.juni) så er babyen en liten kilo for tung. hehe.. Nei jeg velger å tro på meg selv inntil videre jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...