Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 jenta vår på 13 måneder har hatt høy feber i flere dager. Var på legevakta igår og hos fastlegen i dag. Hun hadde en crp på 93 i går og var på 31 i dag. Vi gir henne paracet stikkpiller og de hjelper godt. Men når kvelden kommer, hopper feberen til værs igjen og vi har det gående. Det er vanskelig å få i henne drikke, har prøvd det meste, men ingenting frister. Hva skal vi gjøre? Legene sier det bare er en hissig virusinfeksjon som bare må brenne ut av seg selv. Men jeg syns ikke det er noe særlig at hun må gå med feber på over 40 grader i flere dager. Noen flere her inne som har hatt lignende tilfeller med sitt barn?
snull Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Snuppa er akkurat blitt feberfri, etter 6 døgn med høy temperatur(over 40). Var også på legevakten og hos legen og hun hadde på det meste en crp på 60. Vi fikk beskjed om at hvis den steg over 80 måtte de legge henne inn for AB-behandling...... Hun var heldigvis flink til å drikke disse dagene da temperaturen var på sitt høyeste....tilbydde vann på tutkopp flere ganger i timen , og ammet henne så ofte hun ville. Nå idag har det dukket opp utslett over hele kroppen hennes, og jeg lurer derfor på om det kunne ha vært 3.barnesykdom hu har hatt. ......, men med feber noe lengre enn vanlig. Tisser hun da?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 min har hatt det 2 ganger over 6 dager..da slapp det taket.ble lagt inn ene gangen for hun tissa ikke og ville ikke drikke...Gi is og saft..prøv forkellige kopper,sprøyt det inn,sugerør ..hva som helst for å få i væske....
*jaja* Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Håper jenta di er bedre nå. Innlegget ditt er jo fra onsdag. Har også ei jente nå med feber, men det er på første dagen. Tenker å gå til legen med henne 3.dagen. CRP til jenta di var jo synkende og regner derfor med at hun er på bedringens vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå