♥Snulder Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 I dag har jeg prøvd meg ut i arbeidslivet igjen;) Har valgt å ta noen ekstravakter på "gamle"-jobben. Orket simpelthen ikke sykehjemmet, så nå blir jeg fengselsfugl en periode. Men det er helt OK! Masse gamle kjente både på ansatt og innsatt siden.... Føler meg litt som en skurefille akkurat nå idet jeg måtte trå til med full husvask da jeg kom hjem. Katten hadde tatt med seg mus inn som den hadde lagt igjen rester av over hele huset....blææææææ....
Urtete Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Muserester! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!! Da hadde jeg flippa helt ut, altså! Den katten hadde ikke levd lenge hjemme hos meg... Men fengselsfugl - DET høres ut som en interessant jobb!:-)
Superlis Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Høres oki ut det ja...men ikke mus i hus! Det er ikke oki!!
Reveenka Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Deilig å ta seg en liten tur tilbake på jobb - kjenner igjen følelsen! Jeg savner gamlejobben min, så jeg tar av og til vakter der(ikke si det til noen...c",)) selvom det ikke blir så mange. Forresten er det allltid bruk for ekstravakter hos oss...c",) (hinthint!) Husker en gang for noen år siden da vi bodde på bruket vårt - det yra av mus. Vi hadde vært borte i helgen, og skulle legge oss søndag kveld, da jeg kjente noe rart nede i fotenden av sengen(pleier jo ikke å ta av dyna og se i hele senga før jeg legger meg...) - MUSEREDE!!! Lagd i løpet av to døgn!!! Gjett om jeg sto på gulvet i løpet av ca ett nanosekund...............
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Hei hei! Høres ut som en spennende jobb... I motsetning til muserester...... æsj........................!!!!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Det hadde jeg ikke taklet Reven, da hadde jeg rett og slett gått av hengslene, og ikke virket igjen etterpå.... hjelpe meg, det kribler i hele kroppen min av skrekk. Men tilbake på jobb ja.... hmmmm jailhouse rock.... det hørtes artig ut! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå