toss Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 De siste kveldene har jeg fått vondt i magen, luft i magen som romler så ille at det kan høres til naboen. Må bråke forferdelig hos babyen, stakkars! Og jeg har hatt løs avføring. Har bare 2 uker igjen, så kan det være noe på gang eller er jeg bare så uheldig og blir magesyk hver kveld? Hadde det ikke slik med de to siste svangerskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå