mammaen til Tara + ?????? Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 nå vasker jeg ikke klærne som er kjøpt inn til babyen, men jeg skal vaske sengetøyet nå, så jeg lurte på jerseylaken også kal vaskes.....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 ja det hadde ihvertfall jeg ville gjort. pluss klærne ......
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 jeg har vasket alt. er jo satt inn med kjemikalier og stivelse...syns det er ekkelt aa ligge paa selv, saa vil ikke legge en nyfoedt paa noe som ikke er vasket.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Både sengetøy (inkluder laken) og klær er satt inn med stivelse og diverse stoffer som at det skal se pent ut i butikken, men som ikke er noe bra for babyens hud, derfor bør alt sengetøy og babytøy alltid vaskes før første gangs bruk. Sengetøy til barn er faktisk anbefalt å vaskes to ganger før bruk for å få vekk alle kjemikalier.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 har vasket de ogsp jeg ja.Allikevell om de var pakket inni plast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå