toss Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Hvor mange her går bare til legen? Hører ut som om alle har jordmor. Ikke så mange jordmødre her, så jeg bestemte meg for å bare gå til legen i de to siste svangerskapene, men hadde JM føste gangen jeg var gravid da. Greit hvis man lurer på noe da, for legen jeg går til, har ikke så mye hviten om svangerskap akkurat.
*We68* Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 her er det kun en jordmor å velge i. Var hos henne et par ganger, men valgte henne bort egentlig allerde etter første gangen. Og går til legen min istedenfor. Kjempegrei lege, selv om han heller ikke har så mye viten om svangerskap egentlig. Virker som han liker jeg går til han og han får prøvd ut litt han også :-) Men han er snar å ringe riktige folk om han tviler da, og det er jo betryggende. Og så er det jo bare å ringe føden på sykehuset også da om man lurer på noe.
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 jeg har ikke vært til noen lege enda, bare jordmor 1 gang i mnd.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg går til lege og jm annenvær gang!
toss Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2007 Er det mannslege dere er til eller? Det er jeg, og han er veldig opptatt med å få kjenne på magen og at babayen sparker. Kanskje han ikke har noen barn selv, men ønsker seg det:-) Ellers er det greit å få noen enkle svar her inne da, hvis det er noe. Men tar selvfølgelig kontakt med sykehus e.l. hvis det er noe veldig spesielt.
*We68* Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er til en mann ja. Og veldig opptatt av svangerskapet føler jeg også. virker som han liker å få være lege i slike tilfeller :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Hei, jeg går bare til lege (mann for øvrig)..trivdes ikke hos jm, dårlig personkjemi der ja..
EGFO Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har bare gått til lege i dette svangerskapet.... Men legen min kan ikke tilstrekkelig om graviditet og fødsel.. Han virker så usikker på alt, og jeg er der bare i ca fem minutter hver gang. Så jeg angrer egentlig ganske mye på at jeg ikke har gått til jordmor. Er 11 dager over termin nå, så nå er det for sent!!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Jeg var hos lege første gang, siden har jeg gått til jordmor. Begge er helt fantastiske, men jordmor har mer tid. Vurderer å ringe legen ang. sykemelding snart, men regner med at jeg ikke trenger å komme til kontroll siden hun finner alle opplysninger fra jordmor på data.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå