Gå til innhold

Flere som ligger dårlig nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet idag m smerter i hele kroppen. Har bekkenløsning og den føles dobbelt så ille ut. Hodet virker ut til å sprenge hvert øyeblikk. Har sinnsykt vondt i ryggen og flyr på do med helt bløt avføring. Ikke dette jeg har lyst til å ha nå. Føler at jeg blir kun sittende og liggende i hele dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sover veeeldig dårlig nå ja. Bekkenløsningen er helt forferdelig om natta. jeg våkner gang på gang fordi jeg verker slik av å ligge på ene siden, og må snu meg gang på gang. legger jeg meg på rygg, låser alt seg. så etter noen timer slik står jeg heller opp å "legger" meg senere i stolen min som kan bendes bak og med fotskammel på. Og helt uopplagt og hodepine fordi jeg ikke får sove nok sammenhengende tror jeg.

På tide å prøve noen av kjerringrådene å få ut bebyen nå tror jeg :-)

Skrevet

Ja det er ikke godt å ligge i senga for tiden nei.. enda jeg har verdens beste seng!! Dovner bort og det er vanskelig å snu seg, for kroppen henger liksom igjen, og det kribler og sparkes der inne ;-) ...

Jeg liker å ligge utpå, men i dag ga jeg opp og sto opp før kl åtte... og jeg er kun i uke 29!!! Sikkert mye lengre på vei dere?

Skrevet

Jeg er i uke 33, og har det ikke noe godt lenge i noen som helst situasjon, har vart en stund da.

Skrevet

Gjett om!! For det første er det doturer hver 3 time. Det er en kjempejobb å snu seg fra side til side (som gjøres hver time i snitt), det knekker i bekkenet hver gang (ubehagelig og ekkel lyd). I tillegg blir man forstyrret av en baby som har det trangt der inne..I tillegg har jeg magesmerter som gjør at jeg like gjerne bare kan stå opp rund halv seks på morgen..Begynner å bli uutholdelig ja...uke 39.

Skrevet

jepp... godt vier flere i samme båt... i dag så gadd jeg ikke å stå opp før sambo kom hjem fra jobb kl 15.. var oppe på do da, men gikk å la meg igjen med en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...