Gå til innhold

Da var baggen pakket... 10 dager før termin ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke klart å stresse med det, har hele tiden trodd jeg har så god tid, så for noen dager siden fikk jeg en calling, og da måtte jeg bare begynne, vet at det har tatt sin tid... men nå mangler jeg bare ammebh, skal kjøpe det imorgen, og da er jeg i mål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pakket litt men ikke alt. har 14 dager igjen. vet liksom ikke hva jeg trenger. jeg har pakka 1 amme bh + ull innleg

Shampo balsam

tannbørste og tannkrem

Joggebukse

2 store t-sjorter

en genser

truser

kamera og sokker

Resten bruker jeg liksom....

Syntes det er vanskelig!

Skrevet

det er nettopp det som har vøært mittproblem også, jeg bruker jo fortsatt end el av klærne.. itillegg til det du har pakket har jeg pakket noe babytøy også, både til hjemreise, og et sett hvis jeg vil kle henne i noe annet de dagene på sykehuset...

har ikke pakket kamera heller, men jeg bor egentlig ganske nær sykehus, så mannen akn hente slike ting i god tid før babyen kommer, føler jeg da. :)

Skrevet

Jeg har 9 dager til termin, og pakket i dag. Har ikke stresset med det, jeg hadde nemlig god tid til det sist. Men siden jeg har slitt med smerter i det siste, både natt og dag, tenkte jeg at det kan faktisk gå raskere den andre gangen.

Men èn ting sliter jeg med og det er passende truser! Bruker vanligvis tanga, men på sykehuset med de gigabindene må det større truser til.De nettingtrusene vi får på sykehuset, eller ihvertfall fikk, de er jo så store og såvidt jeg husker lette å blø igjennom i..Må kanskje til innkjøp av nye store truser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...