Tamline Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Den var visst full kl.12:10 idag.... Det er lov å håpe;)
Lille-gullklumpen Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Mange som snakker om fullånen her inne, skal den gi et ekstra "dytt"?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Kan ikke si jeg har merket noe. Våknet i natt og hadde vondt, og tenkte at det kanskje var noe på gang. Sovnet igjen, og da jeg våknet hadde jeg bare vanlige kynnere.. Men kynnerene har blitt sterkere de siste dagene, og jeg har hatt menssmerter i ryggen. Begynner å bli tungt nå, siden jeg ikke får sove ordentlig. Hadde ikke gjort meg noe om det skjedde noe snart, babyen er jo ferdig. Får krysse fingrene for at det starter i natt da.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 håpe håper at det skjer noe.Men virker veldig rolig her enda ja.Har litt vondt i magen og mensensmerter i ryggen.Litt kynnere.Men håper og håper
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Har 10 dager igjen,og har fått akupunktur idag,men inegn tegn til fødsel her.. Kanksje like greitt,så får jeg tid til å gjøre det jeg skal resten av uka.. Fredag ettermiddag kan han bare komme,men ikke før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå