Gå til innhold

Flere som stråler om dagen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så deilig å føle seg på topp igjen!

20dgr igjen tilogmed!

Og jeg føler jeg har alt solskinnet ute inne i meg! Jeg har slitt med 0 energi, blødninger, BL og hormoner nesten hele tiden, var også SÅ lei og klar for å føde for bare 1 uke siden! Begynt med akupunktur, og jeg tror jeg har fått lykkepille-innsprøytning uten å vite om det :) Skjønner ikke helt hva som skjer med meg jeg, men nå er alt så bra! Trenger heller ikke gå til fysioterapaut neste gang hvis jeg ikke plutselig får vondt igjen.

Er det bare meg eller er det flere her som plutselig "stråler"???

:) Måtte bare "juble" litt! Vært så sliten og engstelig for at jeg skulle være helt utslitt når fødselen setter igang, men ikke nå lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg storkosar meg med å vere gravid, trass i litt korsryggsmerter. Det er heilt herleg å vere så frodig og stor - og ha den fine magen som struttar skikkelig!! :) Har seks veker att då, så eg veit ikkje korleis formen er når eg har 20 dagar att, men no berre NYT eg å gå gravid!!

Skrevet

Så godt å høre :) Jeg har liksom ikke helt klart å storkose meg sånn som jeg gjør nå om dagen tidligere! Tross pollenallergi og vann i kroppen!

Håper du får gå sånn resten av tiden!! Det er sånn det skal være å være gravid!

Skrevet

Jeg stråler også nå:) Har følt meg litt smådaff hele svangerskapet, men nå som terminen nærmer seg har jeg blitt utrolig mye mer energisk. Er i utrolig godt humør, og føler at jeg ser bedre ut enn på¨lenge på tross av at jeg ser ut som at jeg skal sprekke hvert øyeblikk.. hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...