friskogrask/Stellamamma☆ Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som kjenner seg igjen? De siste dagene har jeg av og til fått knip, men ikke som vanlig mageknip...Lenger opp liksom, litt nedenfor brystbenet. Sikkert ingen grunn til bekymring, men alltid trøstende å vite at andre har det samme...
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Ja samme her... Kommer og går, og innimellom er smertene lokalisert på en av sidene, men stort sett som du beskriver høyt på magen... Jeg tar det med stor ro, så lenge de ikke blir verre og regelmessige, er det nok innenfor normalen , ikke sant? )
friskogrask/Stellamamma☆ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Det er nok det, og så lenge det ikke er bare meg så kan jeg legge den "undringen" til side også...
Tussa og Sofie Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Kan det være magesekken som gjør litt vondt, syre eller sånn som svir litt?? Vet ikke jeg, aldri hatt sure oppstøt o.l selv, men smerter høyt opp kan jo komme derfra.
prøvekluten+3små Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 halsbrann og magesyre tenker jeg! sitter det under venstre ribbein på en måte?jeg har hatt det på samma viset
Trønderjente82 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har vondt i magemusklene jeg. Kjenner at de strekker seg for å gjøre plass til beibisen som skal vokse der inne. Får det ofte hvis jeg sitter litt skjevt i sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå