Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt oss for å hoppe på tur til syden til helgen. Noen som vet hvordan reglene er med flyreise? Er jo fortsatt nesten 10 uker til termin.. Evt andre erfaringer med sydentur i 3 trimester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det skal gå bra og fly i uke 31.Men sjekk det opp med det selskapt dere skal reise med.Og så må du huske og ha med deg en slags terminlappe fra legen(helseærklæring på engelsk skal inneholde daton for termine og kan ikke være mer enn en uke gammel)

Skrevet

d å sette på fly va førr min del tortur i uke 28.aldri meir!!!hjerteklapp,pusteproblemer,svetting og kvelningsfornemmelser.men d e jo slettes ikkje sekkert du vil få problema me d.

Skrevet

Oi, det var jeg ikke klar over. Er det til flyselskapet, eller i tilfelle noe skulle skje der? Får ringe legen imorgen da. Takk for tips!

Skrevet

Viktig å sjekke med flyselskapet FØR de bestiller reisa! Nokre flyselskap tek ikkje gravide kvinner etter veke 30, sjølv om ein har legeattest...

Elles er det jo berre å nyte sol og sommar, men hugs solfaktor (eg vart ganske raud på brystkassa etter ein dag i vårsola i Oslo) - kjekt at ein blir fortare brun når ein er gravid! Og drikk masse!

Skrevet

Husker ikke helt men kan nok hende de vil se på det papiret og så er det vel i tilfelle det skjer noe i syden.

Skrevet

hmmm... det hørtes ikke noe særlig ut da. Men grunnen til at vi drar er skikkelig allergi og pusteproblemer her hjemme, så kan kanskje ikke bli stort værre :-)

Skrevet

Takk for gode råd, tar dem med meg på tur :-) Har bestilt nå, de sa ikke noe om at det ikke var greit når jeg sa jeg var gravid. Så da pakker jeg kofferten og gleder meg :-)

Skrevet

Jeg fløy i 2 trimester, og da ønsket forsikringsselskapet at jeg hadde med et skriv fra legen om hvor langt jeg var på vei og at legen også skrev at det ikke var noen fare for meg om jeg fløy/var i varmere strøk. Bare sånn i tilfelle du skulle trenge lege/sykehus-tilsyn der i syden så har du ihvertfall fått det skriftlig at du VAR frisk da du dro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...