Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Så at du hadde lagt ut nye bilder!! Så fin mage!! Fått noen følelse på hva slags kjønn det kan være? La ut et nytt bilde i dag selv, magen min tipper fremover nå!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Njaa, eg veit ikkje. Har liksom ingen sterk feeling (er litt skuffa over det, for eg trudde eg skulle "vite" det litt åp førehand) Men alle trur det er ein gut då, så eg heller kanskje litt mot gut eg også. Føler også at eg tippar litt framover - heilt saiko tyngdepunkt på høggravide kroppar (grattis med ny status!!)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Du har jo så fin mage!! Ser at den tippar litt ja, babyen vil kanskje vise fram rumpa si *glise*
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Hehehe.. Du har ingen følelse du heller?? Jeg hadde guttefølelse, så fikk jeg jentefølelse, og nå ANER jeg ikke.. Mange her som tror jeg får jente! Hhehe.. Men men.. VI får se ved fødselen Akkurat det samme sa moniccen også. Hu trodde baby ville vise frem rompa si hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå