Gå til innhold

hvilken uke er det vanlig at jordmor sjekker modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært så mye på bim de siste dagene merker jeg, så nå renner det helt over av spørsmål her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanligste er vel at de ikke sjekker. Med mindre du ber om det hvertfall.

Skrevet

sjekker ikke det får du er gått over termin.I allefall gjør de det ikke før her der jeg bor.

Skrevet

var absolutt ikke et tema hos fastlegen min! Men legen på føden på Ullevål spurte ikke engang da jeg var innom en tur 2 dager på overtid...

Skrevet

gjorde ikke d på meg i d hele tatt me 1 mann..jeg gikk 1 uke over tiden.. er nokk vanlig å spørre om d vist du ønsker d...

Skrevet

og han mente at jeg godt kunne trenge litt fortgang på ting, så der ble det tøying til den store gullmedaljen!!!=/

Skrevet

Hei Simsala. min jm gjorde det første gang i uke 34 fordi jeg syntes jeg hadde hatt så mye kynnere med nedpress. Hun gjorde det også ved forrige kontroll på fredag, da var jeg 36+2. Da bare spurte jeg om hun kunne sjekke om det var skjedd noe mer. Du har jo termin omtrent som meg tror jeg, så da er det sikkert bare å spørre:o)

Skrevet

Så det er ikke bare noe de gjør automatisk altså? Synes det er litt pinlig å spørre om sånt jeg se...

Skrevet

Min jordmor spurte om jeg ville hun skulle sjekke sist jeg gikk gravid, da var jeg 38+6. Og det ville jeg selfølgelig, er jo spennende. ;-)

Skrevet

JM sjekket i uke 30 hos meg, fordi jeg hadde hatt masse kynnere og mye press i bekkenet. Men ikke noe de gjør helt automatisk tror jeg. Er andregangs, og hun sier det da kan være modent leeenge før fødselen, så det sier kanskje ikke alltid så mye. Hvis man er førstegangs skal det visstnok være mye lettere å vite når ting er i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...