Gå til innhold

nei og nei.. her blir en gruppe kriminelle trakkasert på kranglesiden igjen moderator..hjeeeeeeelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er uenig. Så da kan vi slenge "Jo, det gjør han!" og "Nei, det gjør han ikke!" frem og tilbake i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yppert er ikke annet enn patetisk og han lager regler for seg selv. HAN kan drive personhets og trakassering, men om noen sier noe negativt om HAM, ja DA blir det rabalder da.

I begynnelsen jeg var her inne var jeg så dum å svare på noen innlegg.

Det rant inn med svar fra Yppert på ALT jeg skrev. Ikke noe fornuft i noe. Men han var veldig flink til å kalle meg taper, penisfikler, amatørfitte osv... Ikke be meg hoste opp innleggene for de er borte.

Jeg fikk moderator til å slette disse siden jeg brukte nick den gang. Det gjør jeg ikke lenger for jeg orker ikke hetsen fra Yppert....

 

Så kjære dere Yppert-groupies, slutt å forsvare ham for ALT!!!

Han slenger dritt og har en munnbruk som er langt unna akseptabel.

VET det er en krangleside, men det går an å oppføre seg litt som folk for det... Men for alle del, Yppert må bare få hetse han, men da må han tåle å få noe tilbake også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fysj for noen påstander du kommer med, er det noe rart at du har fått de ulike kallenavnene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å komme med en kommentar til dette eldgamle innlegget, siden det ble dyttet opp her - jeg snakket om de KRIMINELLE PEDOFILE, ikke ALLE pedofile. Men noen av dere har visst ikke fått det inn i hodet. Slutt med sytingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...