Gå til innhold

nei og nei.. her blir en gruppe kriminelle trakkasert på kranglesiden igjen moderator..hjeeeeeeelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jasså? er det forskjell på grupper også nå da? Dersom du ønsker at det er greit at en gruppe blir diskutert med humor, så er du faktisk for at Dib skal drive med diskriminerende gruppeinndeling av ulike mennesker. Det er lov å skrive om alle grupper, men bare ikke de med psykiatriske lidelser? Dessuten så stilte du en diagnose på meg som er et angrep på meg som person altså trakkasering og etter moderators Hannahs uttalelse så skal de slå sterkt ned på dette med å omtale andre "grupper" eller personer med ulike diagnoser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men kan ikke se noe galt med hovedinnlegget i den tråden du oppgir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med den anonyme som har stilt en diagnose til meg som oppfattes krenkende da? Tenk å kalle meg for "patetisk"!!! Hvordan skal jeg kunne leve med disse ordene? har da følelser jeg også!!!! Tenk på hva det gjør med selvtilliten min.... Tenk om jeg blir sykmeldt bare pga av noen kalte meg patetisk her inne!!! kanskje jeg til og med blir satt på angstdempende medisiner, sovemedisiner, antidepressiva og hjertemedisiner... Har ALDRI følt meg så krenket noen gang.. Jeg skal tross alt ta meg av 4 barn osv osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Yppert. Dette er en gruppe mennesker med en diagnose, som stigmatiseres fordi enkelte innen denne gruppen har begått kriminelle handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: denne stigmatiseringen får alvorlige konsekvenser for de det gjelder og noen ganger også deres omgivelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. det er kun de med psykiatriske tilstander som det ikke er lov til å skrive negativt om eller stille spørsmål inne på kranglesiden. Andre grupper og mennesker kan vi skrive hva vi vil om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm...er ikke pedofili regnet som en psykiatrisk tilstand om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, men her inne har de ikke rettsvern.. Her er det faktisk med moderators velsignelse lov å kaste steiner på de som har denne sykdommen, men som aldri har gjort noe eller de som aldri har fått mulighet til hjelp som beklageligvis har tråkket over. Det er nok bare de som har en eller annen tillat og akseptabel psykiatrisk lidelse det ikke er lov å prate negativt om på krangle!

 

Lurer på hvilket regelverk eller paragrafer Moderator Hannah referer til, når hun mener at dette er lovlig trakkasering, mot mine uskyldige tematråder som ikke angriper noen i det hele tatt, kun en provoserende overskrift uten mål og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Du har kalt personer her inne for tapere osv, Dryppert, så det er ikke det minste synd på deg!!! "Er man med på leken..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Host opp en link!!! Eller prøver du deg med løse påstander? lek med deg selv heller og la voksne folk være i fred vennen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kaller dette hets så bør du se på dine egne svar der inne. Det er de jeg svarer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte om bevis på hvor du hadde kalt folk tapere osv, og det fikk du!

Og, jeg har ikke kalt deg noen verdens ting. Er andre som har diskutert med deg. Fikk ikke med meg debatten før i går jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en reel person, nick eller noen du kjenner som jeg har tråkket på?

Du er jo pinadø forvridd i topplokket ditt som beskylder meg for hetse personer her inne! En hets i seg selv og komme med løse påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om personen du hetser er anonym, så er det like mye hets!!! Du må jo være fullstendig tett i topplokket!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså???? sitter dere og hetser meg åpenlyst her inne på ris og ros? kom dere over på kranglesiden heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...