Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Det var sånn at man kan amme når man går på Cerazette? Mener å ha lest det men ble plutselig usikker. Og får man mensen igjen selv om man ammer når man begynner på dem?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Nå går ikke jeg på de - ombestemte meg brått - men jeg spurte om det samme da jeg fikk resepten. Ja, du kan amme (derfor du får de og ikke vanlige p-piller) og ja antakeligvis får du mensen. Noen blør rett så mycket før det går seg til har jeg hørt, en måned eller to av gangen og greier. Men noen blør vel bare vanlig også vil jeg tro. Det er vel flere her som går på den og kan svare mer om det.
Bellen^2 Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Hello:) Jeg begynte på Cerazette rett etter 6 ukers kontrollen. Hadde blødninger den første måneden, men så ga det seg. Trodde jeg fikk mensen helt på slutten av de blødningene, men tror kanskje jeg har tatt feil for jeg har ikke hatt noen blødninger siden og jeg er snart ferdig med det tredje brettet. Jeg ammer jo ikke hver natt lenger, så jeg venter egentlig på at mensen skal komme tilbake når som helst, men har heldigvis sluppet unna så langt:)
Tussi og Maja Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg begynte også på Cerazette rett etter 6 ukers kontrollen. Blødde litt over en uke da jeg var midt i første brettet (som en svak menstrasjon). Men har ikke blødd noe mer, og er nå over halvveis i andre brettet. Noen får ikke mensen i det hele tatt når de går på Cerazette, og jeg håper jeg er en av de heldige. Time will show! Dette er p-piller som er østrogenfrie. (Det er derfor det er ok å bruke dem når man ammer.) Så dersom jeg er fornøyd med dem, tenkte jeg å gå på dem også etter at jeg er ferdig med amming. Har jo gått på p-piller med østrogen så alt for lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå