Gå til innhold

Litt ekkelt, men ang sliming og fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen og ble tøyd skikkelig på mandag, og siden har det kommet masse slim, og da mener jeg masse!! Legen min mener det ikke er lenge igjen før nurket kommer, men er det andre her som har noen erfaring med dette slimet? har dere gått slik lenge før det har skjedd noe?

er 4 dager på overtid nå, og bitte, litte granne utålmodig=) kynnerne er vonde, får skikkelig mensensmerter hver gang, som sprer seg til ryggen også... håpe, håpe...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om det er slimproppen som går, den kan være litt gul/brun/rød aktig......jeg gikk med det over en uke tror jeg, + at jeg ble satt i gang. Men det skjedde ikke så veldig mye av seg selv den tia nei....slimproppen kan gå over lenger tid....,men så lenge du er overtia ( jeg ble satt i gang 2 uker før termin ) så vil jeg tru at det skjer ting snart.

Lykke til, snart er du mamma!

Skrevet

Det er brun/rød aktig, ja... men er denne berømte slimproppen SÅ mye slim altså? det hadde jeg ikke fått med meg;p

Takk for svar, håper du koser deg med jenta di!=) ser du er innom aprilklubben av og til=) Måtte hoppe over til maiklubben, jeg=/

Skrevet

ingen flere som er i det meddelsomme hjørnet?

Skrevet

Er nok slimproppen ja!! Min gikk over laaang tid forige gang og jeg vart rett og slett helt paff over at det kunne produseres så mye slim.... Jeg hadde aldri sitt for meg noe lignende, det var skikkelig rart! Håper det snart skjer noe med deg da!!!! :-)

Skrevet

Det er nok slimproppen som går. De kynnerne su beskriver er nok modningsrier. Dette kan holde på lenge, men siden su er over termin er det jo absolutt et godt tegn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...