Labbetøs Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Sånn type til å sette inn i mikroen, som skal sterilisere flasker og smokker osv. Funker de? Blir det like bra som om du koker tingene? Jeg leverer melk til sykehuset, så det blir en del koking. Håper på å kunne bruke en sterilisator istedet for å koke hele tiden.
Rødhette Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Vi har slik sterilisator. Vi måtte kjøpe micro og. Men ingen tvil: det var verdt det!!! Anbefales på det sterkeste. Siden vi har nærmere 20 flasker pga delvis flaskenekt til tider (må kaste melken etter 1 time pga bakterieoppblomstring), ble det masse koking på oss også. Men vi har Avent sterilisator som tar alle typer Avent flasker (tar 6 hele sett), og brystpumpe, har ikke erfaring med andre. Vil tro det blir minst like bra som ved koking, men viktig at en følger bruksanvisningen på hvor mange minutter etter antall watt på microen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg pumper og gir på flaske da vesla ikke vil ta puppen, så her går hele døgnet med til pumping, vasking og sterilisering. Ingen tvil om at sterilisatoren har gjort livet mitt enklere. Bruker også Avent.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Vi har Avent sterilisator (til micro) og bruker Dr. Brown flasker. Fungerer helt fint det også, man må ikke ha Avent flasker. Mye enklere enn å koke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå