Mamma til to søte små Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 jeg er så kaffetørst, men jeg lurer på om de gangene jeg har drukket en kopp så har hun blitt veldig urolig og fått vondt i magen. Men jeg er i tvil om det er noe annet som har gjort det og at en kopp er greit.
så var vi 4 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jeg kunne drikke 2 kopper kaffe pr dag før Martin begynte å reagere på det.
Hundeelsker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Drikk rett etter amming så er det meste ute til neste økt. Det funker fint for meg.
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jaaaaaaaaaaaa men jeg ammer ikke lenger heller da
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er kaffekjærring! Aldri vært noe problem her i gården. Dikker ca 2-3 kopper kaffe hver dag (på morgenen).
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 hva med cola, jordbær og reker??? Har hørt det er like dumt:( *mona*
mamma og my Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 En kopp skal være greit, men sikkert lurt å begrense det siden babyen din reagerer på det.
nutri Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 er ikke så voldsom på kaffe, men drikker gjerne en latte eller to for dagen.Går helt fint. Har spist reker en gang også, uten reaksjon på junior
tripptrapp3sko Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 har siste par mnd kunne drikke 1 kopp,dersom 2 var det trøstesløs skriking på kvelden.Det var ingen tvil om at kaffen var årsaken.Men nå som hun straks er 3mnd går det fint med 2 kopper(dersom de er drukket før lunsjtider)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 UUps, jeg drikker først 1 kanne til frokost helt alene, så drikker jeg noen kopper i tillegg utover dagen. Drakk dette hele svangerskapet også, men da hadde jeg ofte 2 kanner fordi jeg var så trøtt. Leste sent i svangerskapet at dette kunne gi spontanabort, så jeg sluttet tvert. Etter 1 måned klarte jeg ikke lenger å rekke jobb fordi jeg var så trøtt, så jeg begynte med kaffe igjen. Så jeg har faktisk drukket 1-2 kanner kaffe hele svangerskapet + ennå (jenta er 8 mnd). Har aldri merket noe på jenta, og hun sover som hun skal, og har alltid vært en engel å legge. Hun sovner innen 1/2 time, og sover 11-12 timer hver natt. Har kanskje 1 amming løpet av natta. Glemte å si at jeg fullammet til 6 mnd, og ammer ennå. Er dessverre anonym nå fordi jeg kommer til å bli uglesett.........
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 2. mai 2007 #11 Skrevet 2. mai 2007 Har drukket en eneste kopp i hele mitt liv, da ble jeg spådd i den Men ja unger reagerer av og til på kaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå