nurket4a Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Sliter noe fryktelig om dagene. Har sånn sinnsyk hodepine at jeg tror hodet eksploderer snart... I tillegg er jeg mye svimmel. Her i helga da vi var en tur ute på byen og jeg skulle kjøre hjem, endte det med at samboer måtte styre for jeg v ar så svimmel at jeg hadde tunnelsyn... Noen andre som har det slik? Blir litt redd når det setter igang...
nurket4a Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. mai 2007 Glemte å skrive at jeg blir også veldig fort tungpustet. Peser jo som en hval bare jeg går opp en trapp..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Hodepinen kan skyldes hormonene, det sa i alle fall legen min da jeg var der etter 4 dager "non-stop"..... Jeg ble sykemeld så jeg kunne ta det med ro. svimmelheten kan komme av hodepinen eller at du mangler jern. ta en tur til legen. Dette bør du skjekke ut....
pussycatdoll Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg kjenner igjen sympomene. Jeg gikk til legen min og hun mente bestemt at det dreide seg om såkalt 'akutt blodtrykksfall'. Det er ikke farlig. Ifølge henne er det kun Mette Marit som blir sykemeldt pga lavt blodtrykk. Dersom du blir akutt svimmel og føler nesten du holder på og besvime så er det nok akutt blodtrykksfall. Har du konstant eller ofte hodepine og er svimmel så kan det hende at du har lavt blodtrykk, hvilket er vanlig nå man er gravid. Noen blir mer plaget enn andre. Det er ikke farlig. Legen anbefalte å drikke masse vann, ta det med ro og legge seg nedpå dersom man blir svimmel og uvel. Lakris skal visst øke blodtrykket har jeg hørt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå