Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Hei! Ungen min på 3 mnd har fått trøske, hvite "klumper" på siden av gummen. Har behandlet henne med Mycostatin Mixture i snart en mnd. Det ser ikke ut som det hjelper.. Er det noen som vet hvor lenge trøske varer? Jeg smører meg med Mycostatin krem, må jeg da vaske puppene mine før jeg ammer, eller er det ikke så farlig å få det i munnen?
veronica t Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 høres ikke ut som trøske for meg.babyer kan få hvite klumper på gommene før de får tenner, å det er talg. trøske får de hvitt belegg på tugga å i kinnene, og du får somregel veldig såre å røde brystvorter.
Evangeline Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Takk for svar! Jeg har hverken såre eller røde brystvorter. Kanskje det er talg det hun har fått. Det sitter en klump på hver side av gommen, og de er harde når jeg tar på dem.
Lua på snei :o) Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 kan de få det i veldig tidlig alder også? Gutten min er 6,5 uker gammel,og har også slike harde hvite klumper...
nutri Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 bare tipser om at du kan smøre deg med mycostatin miksturen, da trenger du ikke vaske bort. Kremen bør du vaske bort pga krembasen den er laget av. Men har du brukt det en mnd og det ikke hjelper er det gjerne ikke sopp likevel. Noen har tipset om å smøre munnen med farris mot trøske. Condor baby dent (sånn tannbørste til å tre på fingeren er fin til det) Fås på apotek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå