Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 I hvilken uke skal man starte med fødselsforbredende olje? Eri uke 30 nå. Når kan man begynne å drikke den bringebærbladteen?
MAMMA1 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Var det ikke en måneds tid før med oljen? Selv kjøpte jeg den,men har ikke brukt den mye. Beundrer de som gjør det fram til fødselen..mye kliss og søl synes jeg.
mamma&mikkel Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Hva heter den oljen? og Hvor kjøper dere den?
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har weleda fødselsforbredende olje, men du kan også bruke jordnøttolje fra apoteket.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Mamma1: trodde jeg var den eneste i verden som lot den stå på hyllen jeg, jeg tenker nesten hver dag at jeg er nødt til å bruke den, vil jo virkelig ikke revne for mye, men det er så mye styr og klin at jeg utsetter og utsetter. Hadde så gode intensjoner om å bruke den daglig fra uke 34, nå nærmer uke 38 seg og jeg har brukt den fire ganger eller noe slikt.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 jeg har brukt jordnøttolje hver dag siden uke 20. jeg er livredd for å sprekke. men de uten psykiske problemer på det området. hehe (håper de fleste tok spøken) kan nok sikkert vente litt nærmere. :) :) lykke til.
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Det står på flasken, hvilken uke man skal begynne. Tror kanskje det var uke 34 om jeg ikke husker feil..
MAMMA1 Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Jeg revnet ikke noe spesielt første gang,så jeg regner med det kan gå bra uten oljen denne gang også..får håpe det.Men det hadde helt klart hjulpet litt på psyken og brukt den, men nå er det 1 uke til termin og litt sent uansett..Ikke nok med at det ble mye søl, men den luktet fælt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå