Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 først kaller bf meg for jævla kjerring hore på msn. Så rett etterpå sier han at han kommer hit for at vi skal ta dna-test! Den mannen har virkelig gått sjarmørskole han ja....NOT Han erkjente farskapet for en stund siden, men siden jeg nå-mot_hans_vilje- har søkt om bidrag så er han plutselig ikke sikker lenger. Før jeg søkte ville han ha kontakt med henne++. Men så lenge han sier nå at han ikke er faren får han ikke komme nær henne. Har uansett fått beskjed fra politi om ikke å la han være alene med henne. Men men han skal få testen. Jeg har ikke problemer med det. Men jeg godtar ikke dritt for så å bli kommandert! Og dessuten så skal den testen tas under skikkelige forhold. Ikke faen om jeg drar til hans lege. Synes han skal få lov til å gå via nav jeg. Så kan han forklare hvorfor han trekker seg nå.......Kommer til å slite litt da ja. Å som jeg sparer på alle de msn jepp :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jeg gikk gjennom nav da jeg skulle ta DNA test. Gikk helt fint. Lykke til!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Takk for det. Jeg spurte nav om det, men de sa at siden han har erkjent farskapet så kan ikke jeg gjøre noe med det. Så jeg tror jeg bare venter til jeg får svar fra nav jeg, så må bf gjøre jobben. Er litt lei av å tirettelegge alt for han. Er han som krever det nå så da får han gjøre det som skal til. Så skal jeg ta med småen og få henne testet når nav evt innkaller meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå