Gå til innhold

Endelig i uke 29...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg kan "joine" dere! :-) Noen gode råd/tips for å få tiden til å gå fort eller andre nyttige ting i innspurten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig m deg:) Har termin 27.juli jeg og. Det er deilig å endelig komme over i det siste trimesteret. Det blir litt innkjøp og ordning i hjemmet før den vesle kommer for min del. Jobber halvt, så da kan jeg tusle litt hjemme og:))

Skrevet

har du termin 27 juli ?? jeg har termin 28 juli og jeg ekke 28 fulgåtte uker før i morgen ..

Skrevet

hei sorry tenkte helt feil her . hehe det var ikke meningen .. tenkte du hadde termin en dag etter meg jeg nå hehe

Skrevet

Hvorfor anonym?? Halshogger ingen for et slikt spm. Så svimete jeg er om dagen, kunne jeg skrevet august el:))

Skrevet

Velkommen hit! :)

Har ingen gode tips, eg synes tida går ganske så fort eg. Er plutseleg i veke 34 og er høggravid i morgon! Det går som ein vind - kos deg med den siste innspurten!!

Skrevet

Morro "å møte" noen med termin på samme dag! Hvor skal du føde? Jente eller gutt? Og hvordan føler du deg? Jeg skal føde på ABC på Ullevål og venter ei lita jente :-) Jeg jobber 100% og føler meg egentlig veldig bra nå, har vært utrolig energiløs og slapp hele svangerskapet frem til nå, men nå kan jeg faktisk være opp litt lenger enn til kl 9 om kvelden :-) Kanskje solen og varmen også spiller inn :-)

Skrevet

Velkommen etter:0)

Hi hi har termin en dag før deg og har vært her inne "helt" siden i går!

Skrevet

Ja, tror ikke jeg har "møtt" noen med samme termin dato. Jeg skal føde på fredrikstad, og vi vet ikke hva vi venter. For oss er det litt av spenningen å ikke vite hva vi får. Har en gutt fra før. Som sagt jobber jeg halvt pga bekkenplager, så formen har ikke akkurat vært bra. Var to uker på tenerife ifm påsken. Det var terapi for kropp og sjel, da var jeg i super form den første uken etter jeg kom hjem. Regner med å jobbe ut denne mnd, så blir det full sykmelding. Er kjempeglad i jobben, så er utrolig fornøyd med å ha holdt ut så lenge.

Så deilig for deg at du føler deg litt mer energisk.Våren har sikkert en innvirkning på oss:))

Du bor i oslo-området du da??

Skrevet

Kjedelig med bekkenplager! Jeg bor i Oslo ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...