L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 En søt liten gutt:) Ja det var som jeg hadde trodd hele tiden:) hehe... Vet ikke hvorfor men jeg har hatt det på følelsen, og nå har jeg masse gutteklær som jeg får brukt:) hehe... Ellers var alt bare fint med gullet vårt og jeg ble flyttet fram 1 uke så jeg er 19 uker i dag og har fått termin 27 september. Utrolig merkelig egentlig for 27 september er en dato som jeg har sagt HELE tiden at jeg trodde jeg kom til å få termin (har hat 4 okt) i følge mine egne beregninger... Så ble helt paff når hun fant den nye terminen:) Er så glad for at alt er bra med babyen, endelig er det vår tur til å få en baby etter mye slit:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 ååå så gøy Så flott at alt sto bra til med den lille!! Også en nydelig liten prins da,hihi ;) så morsomt at du fikk den datoen du hele veien hadde trodd da ... =) =) gøy å bli satt en uke frem kan ikke klage der hehe Masse lykke til videre til deg
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2007 tusen takk:) Er bare så lykkelig ) hihi...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer masse:) Gøy med ultralyd Jeg forstår din lykke....så bilder av dem foressten, fin mage:) Du kan se min mage på profilen min viss du vil....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2007 Så fin mage du har Conney:) Venter du også gutt? Syns magen din ligner veldig på min syns i forhold til form og tut...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2007 så morsomt:) Hvordan regner du da i forhold til uke beregningen. JM sa at jeg var akkurat 19 uker i dag. er det det du også har? Var så merkelig å bli flyttet fram så kom litt ut av det:) hihi
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer, så gøy! Jeg har også regnet ut termin selv til å være 3. okt, men legen mener 29.sept. Imorgen skal jeg på ultralyd, så får vi se hva de mener. Har ingen magefølelse ang kjønn jeg, men håper vi kan få vite det! Kos deg videre med liten høstgutt i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå