Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 vi tenkte å ta en tur med color fantasy,vi. har lite lyst til å reise fra guttungen( som kommer til å være 2 år når vi gifter oss), så har funnet ut at det er perfekt for oss... skal ha rederlugar og ta spa og sånt i tillegg:) noen erfaringer? hva gjorde dere i Kiel f.eks?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Vi var på tur med color fantasy for 2 år siden. Er en nydelig båt!! Føler ikke at du er på båt tur i hele tatt =) Vi hadde ikke så mange timene i kiel + at det var en søndag så mye var stengt...men vi ruslet litt rundt på et senter der noen timer...var på vinteren så det var iskaldt der nede så vi klarte ikke gå så mye rundt ute... Men eg kan anbefale dere dette altså!
vipa67 Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Vi gifter oss den 16.juni og syns også det og ta båten-Color Fantasi rederlugar m/spa..for det fant vi også ut at det passet for oss,da vi har ei datter som da blir 7mnd,når vi reiser..Jeg har aldri tatt båt til Kiel så jeg gleder meg..vi går nok litt i land,trur jeg!!!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 så bra Vi skal reise midt på sommern(skal gifte oss 28.06.08),og skal reise slik at butikker og sånt er åpent:) reiser sikkert midt i uka etter bryllupsuka,tenker jeg. gleder meg veldig,båten ser jo veldig flott ut:D og ikke minst så slipper vi å være så lenge borte fra gutten vår... vi reiste nemlig på kjærlighetstur til køben med båt når gutten vår var 5 mnd,og det er noe jeg ikke skal gjøre igjen for å si det slik. var riktignok jeg som hadde d værst, gutten stortrivdes jo med besteforeldrene...hehe... er vel ei lita hønemor jeg da=p HI var foresten ikke meningen å være anonym:p
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 vi bestemte oss også for fantasy, vi ville egentlig til syden, men klarer ikke være borte fra snuppa i en uke. (hun er nesten året da). vi gifter oss 14juli og reiser 16juli. vi skal bo i fantasy suite, og heller bruke mer penger på spa enn å bo i rederlugar, for det er ganske stor prisforskjell på de lugarene.
vipa67 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 den Fantasy suite,kor mykje billigere er den enn reder-kanskje vi sku gjøre det..og heller bruke mere penger på spa-hørtes itte så dumt det??
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Vi reiste med den etter at vi giftet oss. Bestilte vanlig lugar, men fikk oppgradering til suite når de hørte at vi var nygifte. Tok ikke spa, men det er veldig mye annet fint der også. I Kiel anbefaler jeg en tur på Karstadt kjøpesenter, 15 min gange fra båten.
Milletrille Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har bodd i fantasy suite, syns den var kjempfin, og da får man også frokost i en egen lounge for suitene Og så får man veeeldig god service når de ser romnr ditt hi hi Vi fikk i hvert fall det Skulle gjerne leid rederlugar, men er vel nesten dobbelt så dyrt.... Tips! Book bord og spisested når du bestiller reisen, så får dere bedre bord og kan velge tider. Blir fort fullt på de beste! Veldig fin båt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå