Bellanotte Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Lillegutt på 1 år fikk eggedosis av svigermor igår. Skikkelig lurt må jeg si. Jeg som har vært så nøye med å ikke gi ham egg. Full allergisk reaksjon etter 10 minutter. Med elveblest, brekninger til han kastet opp og kløe. Hun vet at vi venter på svar fra blodprøvene om hva han tåler og hva han ikke tåler. Sist vi var der ga hun ham kiwi og jordbær med samme resultat, men i tillegg fikk han pusteproblemer og måtte på legevakta. Skikkelig skuffet over svigers nå altså....... Noen andre som sliter med allergi mot matvarer hos barna sine her?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Ja, vi har nettopp funnet ut at Storebror på snart 5 ikke tåler peanøtter. Skal til legen og ta en test på fredag for å være sikker på at det bare er peanøtter. Han har bare spist en halv peanøtt 2 ganger. Første gang forstod vi ikke at magesmertene med påfølgende oppkast kom av det. Men andre gang kom det et vannvittig elveblestutslett i tillegg. Og da endte vi på legevakten. Knerten på 14mnd. har vi ikke merket at er allergisk mot noe. Håper det bare er peanøtter, for det går det jo fint å holde seg unna. Jeg trodde jo at det er en nøtt, men det er det ikke. Derfor kan han spise hasselnøtter og mandler og andre nøtter.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 herregud, er det virkelig mulig å være så korka dum i hodet...???For noen svigerMONSTER.. Hva sier de,da når ungen blir kjempedårlig? De burde ha lært og ikke minst respektere at DERE bestemmer hva barnet skal spise.. Hadde holdt ungen min langt unna de.. Stakkars stakkars ungen din.. Håper det går bra. Blir skikkelg provosert av at det går an å være så frekk!!
Bellanotte Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 Ja jeg har sagt til henne at nå må vi være forsiktige med hva vi gir han. Men for henne er dette helt vanlige ting som alle andre barn spiser. Ja men de er 5 og 7 år gamle og ikke 1 år.Hun sier bare "å jeg visste ikke at det var så farlig å få". Jeg tror hun ble litt lei seg når vi dro hjem, men hun må jo begynne å bruke huet snart. Ellers er svigers så snill som dagen er lang. Bare så det er sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå