Gå til innhold

hvordan i all verden teller man tissebleier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange ganger en skifter bleie eller.. er jo alltid tiss i bleien liksom, men noen ganger er det mye mer enn andre ganger.. f eks den på mårran er jo tung som bly..

skjønner ikkeno jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel umulig å telle tissebleier ja. Men hvem teller vel dem????

Småen min får ny bleier før hvert måltid - dvs. hver 4 time. Bytter med en gang når det gjelder tyngre last.

Skrevet

Hihi, det bør være tiss i hver bleie for at man skal være sikker på at bebyen får i seg nok væske. Om man følger såpass med at man vet hvor ofte babyen tisser er man litt mer oppmerksom enn det noen har godt av:)

Skrevet

de telles vist om man mistenker at knøttet får for lite veske.. men jeg kan ikke forstå at det er praktisk mulig siden det sikkert varierer hvor ofte en skifter bleie på de små.. hadde en veid bleien og lakt sammen for en dag eller noe, så hadde det gidd mening, men og telle bleier kan da umulig ha noe for seg..

Skrevet

Da er jeg mer oppmerksom enn jeg har gått av da. Men det har resultert i at jeg oppdaget RS-virus allerede før hun ble skikkelig syk av det. Er alle bleiene våte så reagerer jeg ikke. Da er det jo plenty mange av dem siden jeg bytter ca hver tredje time. Men er bleiene veldig lite tiss i, eller at noen av de er tørre så begynner jeg å telle. Jeg skifter da altså hver tredje time ca, og teller hvor mange bleienr som er våte iløpet av en dag. Enkelt og greit.

Skrevet

Jeg har lurt på dette og. Er det nok at bleiene er litt våte, eller? Min har en veldig våt bleie om morgenen og ca 4 litt våte utover dagen. Men de er ikke veldig våte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...