Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed fra forlover at jeg må skrive liste over venner jeg vil ha i utdrikningslaget. Men bør jeg bare invitere de venninnen jeg har invitert i bryllupet, eller kan jeg invitere med andre også?? Vi skal ikke ha så veldig stort bryllup, derfor har jeg ikke invitert alt av venninner, men heller prioritert vennepar av meg og sambo.

Håper på innspill fra andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har invitert alle våre nærmeste venner, både mine, hans og våre i både bryllup og utdrikningslag :o) Men det kommer jo an på hvordan bryllupet deres er lagt opp. Hvis det er venninner du har jevnlig kontakt med kan du vel alltids invitere dem til utdrikningslaget ditt. Jeg ble invitert i utdrikningslaget til en jente jeg gikk i klasse med for mange år siden. Sa nei, for jeg hadde ikke lyst til å bruke nesten 1000 kr på en jeg ikke har kontakt med lengre, og ikke var invitert i bryllupet til...

Skrevet

Jeg hadde i utgangaspunktet satt opp de nærmeste vennene jeg har mest kontakt med, men så fikk jeg tips om at det var veldig koselig å ha med gamle venninner fra skoletiden også. Da ble det til at forloveren min også fikk navnet til to gamle venninner, og et søskenbarn jeg har hatt god kontakt med tidligere som hadde vært koselig med mer kontakt med ( en bestevenninne fra barne-og ungdomsskolen, og ei gammel nabo og venninne som er blitt nabo igjen. Hun første skal hjelp til i bryllupet, hun andre invitert til kaffen). Så får det være opp til forlover og de andre hvor mange det passer å ha med, og hvem de ber. Jeg gleder meg uansett noe voldsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...