Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Gullet vårt på 3 mnd har de siste 2 dagene hatt grønn avføring- opptil flere ganger om dagen... Men den har vært sennepsgul i noen av bleiene også.. Hun virker litt urven og sutrete også. Noen som har erfart noe av det samme??
6Ymamma Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Hei! Jeg har det. Min sønn har hatt kolikk og etter de værste skriketoktene har han hatt grønn avføring. Kiropraktoren sa at det kan komme av stress og urolig mage. Så tror ikke dette er noe alvorlig nei.
somm@r Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jenta til ei venninne hadde det. Det viste seg at hun hadde fått sopp i hele systemet. Hun måtte gå på sterk kur for å bli kvitt det. Ville sjekket det opp om det ikke gir seg i løpet av noen dager. Ta med bleia til legen.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Lillegutt hadde det ganske ofte frem til han var rundt 3mnd. Spurte legen og han sa det var normalt om man ammet og at avføringen ble farget av hva moren spiser. F.eks om man spiser brokkoli. Her varte det gjerne noen dager om gangen da han hadde grønn avføring. Men det er jo bare å kontakte lege/helsestasjon om du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 HI her. Takk for flere svar. Skal på 3mnd-kontroll med baby i morgen, så jeg får spørre om dette da... Liker ikke dette. Hun har alltid vært så bra i magen... Kommer ikke på at jeg har spist noe spesielt heller.
Hundeelsker Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Dette skjer stadig her. Gutten min på 4 mnd får grønn bæsj hvis jeg spiser visse ting. Dattern min var sånn også. Ikke noe å bekymre seg over sa de på hs. Alle typer avføring er i grunn greit når man ammer sa de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå