Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 tiden har gått seeeint i det siste, før det plutselig i dag har gått opp for meg at det ikke er lenge igjen i det heletatt!! får litt fnatt! gruer meg til å føde, gleder meg til babyen, redd jeg ikke skal få det til, amming og sånt. og redd det er noe galt med min lille skatt! flere som tenker slik?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Har det ikke helt på samme måte, men nesten. Er ikke redd for fødselen, men den siste uken har jeg blitt mer og mer engstelig for at det hele skal bli en skuffelse. Er så redd for at det jeg har gått og gledet meg til i ni måneder egentlig er ganske likt slik det var før... At jeg er så lei av å gå rundt hjemme nå, og bare ser frem til etter fødselen også blir det ikke store forandringen...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Det er ikke unaturlig at slike tanker kommer krypende. Du er ikke alene... Du må bare prøve å nyte tiden fremover, og ta ekstra godt vare på deg selv. ) Beibien kommer når den er klar for det, og uansett hvor mye du gruer deg eller "planlegger" fødselen, er det ingen som kan forutsi hvordan den blir! Kanskje det blir DEN drømmefødselen,hvem vet? Og når beibien er der, og du får den i armene dine, faller brikkene på plass. De siste ni mnd før fødsel, er det utrolig hvordan kvinnen forbereder seg til å skulle ta vare på den lille. Det er instinktivt, så jeg tror ikke du skal være redd for at du ikke skal klare det,- vi har alle våre stunder der en føler en ikke strekker til og ikke er "god nok" mor, men beibien blir nok å få det så godt,skal du se. Kos deg!! Lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 det har jeg ikke jeg tenkt på, men jeg jobber fortsatt så jeg går ikke bare hjemme, og det er jeg glad for:) det jeg egentlig gruer meg til med fødselen, er alt som skjer i forkant, vannet skal gå(tenk om jeg er på butikken eller noe lignende) at jeg ikke får tak i sambo hvis han er på jobb, osv!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Takk for et fint svar:) gleder meg veldig til dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå