veronica t Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 hvorfor er det så mange her som svarer på innlegg, og signerer med anonym? Er dere redde for at vi skal vite hvem dere er? fordi dere har egne meninger eller erfaringer? Er dere redde for at noen skal motsi dere å si at dere er ei dårlig mamma? fordi uansett hva andre sier eller mener, finnes d nemlig ingen dårlig mamma, alle gjør så godt de kan. eller hva er det? lurer bare jeg. Selv har jeg aldri brukt anonym-knappen.
Stjerne37 Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Kan jo være at noen har bekjente her inne og ikke vil at di skal forstå eller vite at det er dem,private ting.Ikke alle som vil at alle skal vite alt om en vet du.Bruker ikke anonymknappen selv,men bryr meg lite om andre bruker den,voksne mennesker bestemmer jo sjøl.
Candy girrrl Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Sikkert på grunn av det du skriver ja. Men så lenge anonym ikke er frekk så må de gjerne være anonym for meg.
veronica t Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 har sett mange ganga at anonym e frekk. synes d e så dårlig gjort. E like det egentlig ikkje.
6Ymamma Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Huff skjønner ikke hvorfor dere gidder å ta denne diskusjonen....Jeg har lest flere innlegg om klaging på anonyme.... Kan de ikke bare få være i fred? Ikke gidd å lese det de skriver da... Det er jo ikke verdens undergang om noen gjør det...Hva plager det deg.... Å nå får jeg sikkert denne i fjeset "Hvorfor gidder du å blande deg da?" FORDI JEG ER LEI AV SÅNN 14TISS FAKTER.....Men det hjelper ikke med dette innlegget mitt heller,,,,,,skjønner du/dere???? Bruk energien på noe annet....det er nyttesløst!! Gi opp!!! Slaget er tapt !!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Man er jo anonym uansett da- både med nick og uten. Jeg velger å bruke nicket mitt minst mulig da jeg har flere kjente her inne. Ikke så gøy å utlevere private ting. Jeg svarer gjerne på innlegg om svigermødre, utflod, sopp, vrang samboer, depresjon, vanskelig baby osv. Man knytter gjerne egen erfaringer nn i svaret. Vil ikke bytte nick heller for jeg prater (skriver) jo gjerne med kjente i tilegg på andre sider. Vil nå påstå at jeg ikke er frekk da.
veronica t Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2007 UNSKYLD at e sporte da Ella81.men det jo kjekt å vite at man e 14tiss igjen, hehe. men sist e sjekka så va d 13 år sia=)
6Ymamma Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 ja fint at du sjekket det opp da....er ikke så lett å holde styr på alt alltid! men faktene er her enda da... Men det er helt greit, din UNNSKYLDNING er godtatt. Håper dette ikke gjentar seg=)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er også mektig lei av alle disse som er anonyme.Greit hvis de tar opp et delikat spørsmål at de ikke ønsker at alle skal vite hvem de er,men derfra og ikke kan stå for det en sier og vise at ja,det er jeg som mener dette,synes jeg er utrolig feigt og fjortis aktig. Noen sier jo,hva gjør det om en er anonym,enn er jo anonym uansett fordi vi bruker nick,ja,vel hvis en føler det slik,kan ikke da bare bruke nicket sitt da??? Når en bruker nicket sitt og ikke undertegner med anonym,ja,da viser en i alle fall hvilken bruker som mener de forskjellige tingene. Anonym knappen skulle vært borte fra alle forumer synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Herregud da ella 81!!!!!! Hun spurte jo bare om noe hun lurte på. Ikke svar da om du bare skal være frekk.
♥2 små gull♥ Skrevet 2. mai 2007 #11 Skrevet 2. mai 2007 Jeg bruker anonym innimellom hvis jeg skal spørre om noe som jeg føler jeg kanskje burde vite. Men jeg spør jo fordi jeg lurer og vil det beste for barnet mitt! Men det er ganske mange bedrevitere her som kommer med en VOLDSOM reaksjon hvis man spør om noe som disse supermammaene vet og mener alle burde vite. Da blir man fort stemplet som idiotmamma hvis man skriver med nick, og det henger med deg videre. Det vil jeg helst unngå.
6Ymamma Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 ja beklager dere for mine ord... jeg er bare så innmariiii trøtt og sliten... 3 mnd med kolikk, meget lite søvn og nå sliter vi med alle uvanene som ble til etter denne perioden. Jeg blir bare så SINT når folk klager og syter seg for en såååå simpel ting som det der....
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 da kunne jo du også latt være å lese da *blunke til Ella81* jeg syns det er dårlig folkeskikk å signere med anonym samtidig som man rakker ned på noen, men folkeskikk er bare skikk og bruk...det er jo lov å bruke anonymknappen og da er det ingen vits i å krangle på det. send heller en mail til admin.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #14 Skrevet 2. mai 2007 Jeg bruker ofte anonym. Mye fordi at hvis jeg f.eks har et spørsmål som er litt på kanten, blir man "svartelistet" med en gang, og blir dermed ikke tatt på alvor en annen gang. Også fordi jeg mange ganger svarer på spørsmål og skriver om egne erfaringer, som jeg ikke vil at kjente skal vite om. Hvis folk vil være anonyme, må de da få lov til det?? Ser ikke helt problemet jeg. Du mener at man ikke kan være anonym fordi de anonyme slenger så mye dritt; hadde det vært bedre å få det fra noen med nick??
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #15 Skrevet 2. mai 2007 Du har jo ingen brukere profil her. Hvorfor det? Er du redde også at vi skal vite hvem du er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå