TusseMor07&09&14 Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Litt spent jeg:o) Skal på modningsakupunktur i dag, og så er det jo fullmåne i tillegg... Hadde tegningsblødning forrige helg og slimproppen gikk denne helgen som var. I tillegg har jeg hatt dager med kraftige kynnere og mye menssmerter. ) Så jeg er så spent på om dette kan trigge noe. Litt skremmende og... Ikke at jeg synes det er noe stress å få ungen fort ut, den blir jo så lenge den gjør den:o) Og jeg har ingen hast, men er fryktelig spent! Synes det egentlig er ganske nervepirrende å gå og vente... Men dere skal se at den personen som blir satt i gang den 5 Juni er meg...(termin 22 mai). Måtte bare dele noen tanker jeg;o)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 hehe... lykke til! skulle ønske det var meg! Går bare og venter og venter og håper at alle vonde kynnere eller maserier kan være begynnelsen på noe. Men nei... Tenkte jeg skulle sette min lit til fullmånen som jeg trodde var i natt. men den er altså i natten som kommer? (natt til 3.mai?) Da er det jo fortsatt et lite håp....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Håper her også.Har vært på modningsakupunktur i dag jeg,og termin er i dag så da håper jeg at fullmånene gjør jobben sin og starter fødselen her i huset.
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 ) Skjer nok ikke noe hos meg ennå. Er jo så lenge til terminen, men det er litt morsomt å leke med tankene! Får håpe fullmånen setter fart på dere da, som har, og snart har termin! jeg skal nok ikke snike i køen;o) Lykke til begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå