Gå til innhold

Jeg var klar til å selge huset jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har nettopp hatt en periode der han ikke liker å snakke, er sur og irritert, svarte lite på meldinger, snakket lite, og når han først snakket var det som regel kritikk. Jeg forberedte salg av huset i hodet mitt, megler, hvem skulle ha hva.... Men nå er alt snudd og han går hele tiden rundt og synger egenkomponerte sanger om at han er glad i meg og vekker meg med frokost.

Når dere oppfører dere rart, og sier at det ikke er noe, er det da ikke noe som helst?? Blir sprø av dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som han er eller har vert utro spør du meg,

Skrevet

Han har kanskje bare hatt en periode hvor han har vært sliten, lei eller bare i dårlig humør? De har en tendens til å vise det på en annen måte enn vi ;)

Skrevet

Selv kan jeg bli slik når jeg er sliten. Var litt sånn en lang periode uten at jeg var klar over det. Koste og kjærtegnet lite. Lang historie egentlig, men alt ble så mye bedre etter at vi fikk snakket om det. Hjalp å ha litt fri også så jeg fikk ladet batteriene igjen. Vi har det så mye bedre nå!

Men jo, jeg ville tolket det slik at hvis en oppførte seg rart, sier at det ikke er noe, bjeffer for ingenting....så er det vel noe.....men hva er vel umulig å si.

Forresten, så har du vel fått en liten erfaring i hvordan vi menn har det :)

Har erfart mange ganger at min kone oppfører slik.......var ofte at det skjedde en liten uke hver måned.

Skrevet

Manisk depresiv?

Skrevet

Nja han er faktisk ofte depressiv når du sier det. Bekymrer seg mye for jobb, økonomi og mye annet. Har også sosial angst i større forsamlinger, så ingentinger umulig.

Takk for alle tilbakemeldinger til nå!

Hilsen hovedinnlegger

Skrevet

Sorry, men vi gutta er fort litt inneslutta og sånt, og med smått på vei blir det jo fryktelig mye å tenke på plutselig. Hvis det gjentar seg ofte eller pågår over lang tid kan det hende han skulle snakket med noen. En kompis, far sin, en prest, psykolog.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...