6Ymamma Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Sov rundt første natta faktisk! Han hadde kolikk, så de nettene han ikke hadde ondt sov han og sover enda 7-8 timer før han vil ha neste måltid for så å sove ca 4 - 5 timer til =) Mere mettende mme enn ekte morsmelk desverre.... Men barna tar ikke skade av det, men som de fleste sier morsmelk er best!
6Ymamma Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Glemte å skrive når han sov rundt....Han sov rundt da han var ca 5 uker.. MEN ikke de nettene han hadde ondt pga kolikk...
6Ymamma Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 heheheheh skrive litt til.... Han sov MAKS 2 kanskje 3 timer med min melk
snartmammapåny Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 vet ikke om det vil si "å sove rundt" da, men det hender han sover fra midnatt og til ca 7 noen netter og andre må han ha en liten matbit i 4 tiden. min er 3 uker gammel
Oi ..! Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Jeg begynte å gi mme da poden var 12 dager gammel. Han har spist godt hele veien, og er godt innenfor 10-15% av egen kroppsvekt i døgnet. Det varierer likevel hvor lenge han sover om gangen. Som regel spiser han kvelds i 19-tiden, og så er det natta omtrent en times tid senere. Vanligvis sover han da til ca. kl. 2-3, og så må han ha mat igjen. Neste soveøkt er gjerne på 3-4 timer, og så er det mat på ny. Det er definitivt morgen i syv-halv åtte-tiden. Innimellom sover han helt fra kl. 20 til kl. fire-fem, og det er drømmen. Ett måltid om natten, og så er neste måltid innenfor det en kan kalle for "morgen". Klokken halv seks-seks er nemlig ikke morgen her i huset - det er natta. Nå er poden snart tre mnd, og det varierer fortsatt hvorvidt han skal ha mat én eller to ganger i løpet av natten. Håpet er at han slokner som en stein så snart jeg begynner å gi ham litt grøt sammen med mme til kvelds Ikke helt svar på spørsmålet ditt, kanskje, men litt erfaringsdeling fra meg
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Jenta mi begynte å sove hele natten da hun var 3 uker:)
aroree/lucas Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Sønnen min har alltid sovet over natten, men sov lengre de første ukene når jeg ammet. Mistet melk når han var ca 2 uker å etter det sover han fra 9 om kvelden til 7-8 dagen etter.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Hva mener du med "hele natta da"? Da Mina var 6 uker sov hun fra 23-06, så det regnet jeg som hele natta.. Hadde sikkert sovet rundt før, men hun la så dårlig på seg, så jeg måtte vekke henne hver 3 time døgnet rundt for å få i henne mat. Nå er hun 8mnd og sover fra 19-07 Herlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå