JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Den siste uken har jeg kunnet gå langt og gjøre masse ting uten at bekkenløsningen skyter inn. Det er jo så utrolig deilig, for jeg føler meg plutselig utrolig mye friere i bevegelsene mine:) Er det normalt at bekkenløsningen plutselig blir mye svakere uten noen form for behandling? Trodde det bare skulle bli verre og verre frem til fødselene.
Mamman til Tiril Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Kan tyde på at hodet har festa seg da For da blir det mer stabilt. Kose deg og nyte det, men ikke gjøre formye alikevel
Marolla Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Det er noen som opplever det som bedre når hodet til barnet fester seg. Det blir visstnok mer stabilt der nede.
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Har opplevd akkurat det samme som deg. Fysioterapauten sier at når ungen blir større og "sklir ned",fester seg så kan dette gjøre at bekkenet stabiliserer seg, og bekkenløsningen blir derfor ofte bedre når det nærmer seg slutten.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Høres positivt ut!! Hvilken uke er dere i? Jordmoren min sier at man kan bli både bedre og verre framover (er i uke 31) Men håper selvsagt på det første:) Kos deg med turene!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Jeg begynte å bli bedre for en uke siden ca... er 37+3 i dag.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2007 Samme som tussemor. Ble bedre for en ukes tid siden, er 37+ 4:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå