Gå til innhold

Hva jobber dere med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i barnehage jeg...som barne og ungdomsarbeider...

 

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber på mmi, søker på deltids stillinger i bhg og har søkt deltidsstudie på høgskolen:) gleder meg til høsten og en ny retning:)

Skrevet

Natt i hjemmesykepleien. Veldig greit :-)

Skrevet

Jobber som lærer i videregående og går lærerstudiet

Skrevet

Jobber som frisør. Men til høsten blir jeg student.

Skrevet

Jeg jobber også som lærer i vgs, 65%, og har søkt meg inn på PPU studiet til høsten, deltid. Håper jeg kommer inn, for har litt spesiell fagkombinasjon (så spesiell at de har problemer med å finne vikar... ;-) )

Skrevet

sykepleier, begynner i ny jobb om 1 mnd. Privat klinikk, øre-nese-hals :)

Skrevet

hjelpepleier, men skal ta studiekompetansen til høsten.

Skrevet

Jobber som teknisk tegner :-)

Skrevet

Sosionom innen psykiatri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...