Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg jobber i barnehage jeg...som barne og ungdomsarbeider... Dere da?
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 jobber på mmi, søker på deltids stillinger i bhg og har søkt deltidsstudie på høgskolen:) gleder meg til høsten og en ny retning:)
Galskapens overhode Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jobber som lærer i videregående og går lærerstudiet
Snuppa! Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Jobber som frisør. Men til høsten blir jeg student.
Singelmamma og banden Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Jeg jobber også som lærer i vgs, 65%, og har søkt meg inn på PPU studiet til høsten, deltid. Håper jeg kommer inn, for har litt spesiell fagkombinasjon (så spesiell at de har problemer med å finne vikar... ;-) )
BettyBoob Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 sykepleier, begynner i ny jobb om 1 mnd. Privat klinikk, øre-nese-hals
2 søte Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 hjelpepleier, men skal ta studiekompetansen til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå