Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh,dette var en slitsom morgen.... lille jenta mi på 6mnd våknet klokken 8 idag,deilig tenkte jeg når hun hadde sovet så lenge...men var ikke snakk om og få henne til og sove den luren etter morgen stellet og frokost:-(nå sover hun etter og ha grini seg i søvn:(virker som det er noe som plager henne.....:(at hun har vondt en plass, huff,føler meg som en dårlig mor når jeg ikke klarer og trøste henne,eller finne ut hva som plager henne.......:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig at innlegget ditt er skrevet med ironi. Tenk på oss med flere barn og 4 timer søvn gjennomsnittlig pr. natt. Om du er sliten må jeg le:)

Skrevet

Dette er vel for faen ingen konkuranse om å ha det verst! Det er lov å bli sliten selv om man bare har en unge! Skjerp deg annonyme tispe.

HI: Når de forskyver rutinene er det ikke nødvendigvis noe galt, kanskje hun plages av kløe pga tenner, kanskje hun er litt utilpass pga noe annet, kanskje hun har sovet dårlig i natt pga at hun er i en periode hvor det skjer mye kroppslig og mentalt. Ikke alltid lett å vite, selv for erfarne:) Prøv bare å trøste og vogge så godt du kan, om det fortsetter med ingen lur i dag kunne du kanskje gått innom hs i morgen og spurt. Hender de har noen gode råd der også:)

Skrevet

Tispe? Ingen humor hos deg nei. Heldigvis tok hovedinnlegger innlegget mitt med en klype salt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...