ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg forstår ingenting er det mulig da? Har noen andre også opplevd dette? Eller er jeg lenger på vei enn jeg tror...Forrige gang kjennte jeg det uttapå i uke 16. Satt med handa på magen og kjennte et tydelig lite spark ut i hånda...noen andre som har opplevd dette?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 hørtes rart ut... hm... kanskje du er kommet lengre?
callmebecka Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Ja, både jeg og kjæresten min kjente det utenpå magen i uke 13. Bare 1 kveld, men vi er sikre begge to på at det var babyen vi kjente! Hva annet kan dulte så tydelig ut som det? Men, alle som en kommer sansyneligvis til å fortelle deg at det ikke er mulig, og at det bare er noe du har innbilt deg... Men har man kjent det, så har man kjent det, og da er man ikke i tvil!
callmebecka Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Og siden denne ikke er hjemmelaga, så er vi sikre på antall uker )
prøvekluten+3små Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 ...og dere er sikre på at det ikke var leamus? åssen evit dere forresten da forskjellen på det?leamus kjenner du og utenpå
callmebecka Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Det er jo umulig å bevise, men jeg har aldri hatt noe lignende før, det var veldig tydelig noe som presset utover innenifra akkurat der nede hvor babyen lå, og når bevegelsene senere begynte å være regelmessige, så var de helt like. Det var som om noen hadde enden av en kulepenn, den butte enden, og dyttet den ut. Leamus har jeg hatt diverse steder på kroppen, men det har ikke vært i nærheten av likt dette )
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Eg går gravid for 4 gang og er 12+2, eg har og kjent liv, er helt sikker men eg satt da med magen mellom beina på en møte, veldig fram over bøyd. Tror det blir trengre for babyen da...............og lettere å kjenne.
:)Elvira i magen :) Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Jeg er i uke 17 men har ennå ikke kjent noe utenpå magen.... Kjenner bare små bobler inni magen
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Kanskje det er sammentrekninger av livmoren? Det har i hvert fall jeg kjent lenge (er nå 17+4)
Blubbediblu Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kjente liv første gang i uke 14. Har kjent liv hver dag siden d.(pussig) Forrige gang kjente jeg liv i uke 16.
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2007 Ok da er jeg ikke alene om dette:) nei kjennte tydelig det var et spark. Har en liten på ni måneder fra før, så vet godt hvordan det kjennes ut:) skal til jordmor om en uke, så blir spennede å høre hva hun har å si om dette:) kan også legge til at jeg ikke har så veldi mye til overs på magen, så kanskje det har noe med saken og gjøre også. Takk for svar alle sammen:)
NyBaby2007 Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Det er høyst usannsynlig at du kan ha kjent liv utenpå magen i denne fasen av sv. skapet. Klin umulig! Fosteret er jo så lite at du så vidt ville kjent det om du hadde det i hånda jo. slutt med alt dette tullet!
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. mai 2007 lurte som sagt på om jeg kan være lenger på vei siden jeg kjennte spark på utsiden..Men jeg får vel bare vente til ul å høre hva de sier der. Hehe men spark var det, er ikke tull det:)
NyBaby2007 Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 uansett må du jo være veldig mye lenger på vei da, men var ei anna ei her som skreiv at bebbin ikke var hjemmelaget så hun visste antall uker osv. så ikke at det var et annet nick før nå
callmebecka Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 Du må gjerne kalle det tull, og jeg er forsåvidt enig i at det høres sprøtt ut...men slik var det nå engang, og jeg finner INGEN annen forklaring! I likhet med både lege og jordmo. Men meg om det, regner ikke med å kjenne noe så tidlig neste gang, men utelukker ikke at det kan skje noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå