Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 noen som vet hvorfor? 5 mnd siden fødsel g mensen har ikke kommet tilbake...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Har tenkt tanken, men håper ikke den kommer ennå... Takk for svar;) HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Her er det 8 mnd siden fødsel, begynte sånn hos meg forrige, gikk noen dager, så jeg fikk noen småblødninger. Dette varte i 3 dager, så ferdig. Nå har det begynt igjen. Jeg er ingen ekspert, men det er kanskje fordi kroppen skal jobbe seg tilbake til normalen?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå